Gyakran ismételt kérdések

Webshopunkban a következő fizetési lehetőségek érhetőek el:

  • Utánvét - utánvétes fizetési mód választása esetén a futárnál vagy az ön által választott átvevőhelyen tudja rendezni rendelése ellenértékét. Természetesen mindkát esetben fizethet kézpénzel és bankkártyával is.
  • Előre utalás - a megrendelés feldolgozását követően, a megadott email címére küldjük a számlát. A csomagot, a vételár bankszámlánkon történő jóváírása után postázzuk.
  • Online bankártyás fizetés - az egyszerű, gyors és biztonságos online fizetést a Borgun biztosítja.

Érték- és súlyhatártól valamint a fizetés módjától függetlenül a kiszállítás díja bruttó

1 500 Ft

Igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni termékeink kiszállítását. Amennyiben nem találsz számodra megfelelő szállítási módot vagy speciális kérésed lenne, kérjük fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.
Elérhető szállítási módok:

  • GLS futárszolgálat - csomagod a GLS futárai fogják egészen az ajtódig szállítani
  • GLS CsomagPont - lehetőséged van GLS CsomagPont átvételi pont kiválasztására is, így csomagodat, akkor veszed át amikor számodra a legideálisabb
  • Személyes átvétel - SZEGEDI ÜZLETÜNKBEN szállítási költség nélkül átveheted megrendelt termékeidet

Rendelésed igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt teljesíteni. A várható beérkezésről a feldolgozást követő (általában második, úgynevezett állapotváltó) emailben fogunk tájékoztatni.

Amennyiben az általad megrendelt termékek mindegyike van raktárunkban, úgy a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.

Ha esetleg valami nem elérhető raktárkészletről, akkor azt nekünk is meg kell rendelnünk, így a várható szállítás időtartama kicsit hosszabb lesz. Ebben az esetben 5-10 munkanapon belül tudjuk szállítani megrendelt termékeidet.


Nagyon fontos számunkra, hogy ügyfeleink ne csak az általunk kínált termékekkel, de szolgáltatásaink minőségével is maximálisan elégedettek legyenek. Ezért igyekszünk minden téren a számodra legideálisabb megoldásokat keresni. Küldeményeinket minden esetben 1 napos időgarantált csomagküldéssel postázzuk, így a feladást követő munkanapon meg is kapod.

Csomagod állapotáról folyamatosan tájékoztatunk a rendelés során megadott e-mail címeden. Az MVS kizárólag egy napos időgarantált csomag formájában ad postára, így a rendelésed lezárását követő munkanapon minden esetben meg kell érkeznie a csomagodnak.

Amennyiben nem érkezett meg a csomagod vagy további kérdésed lenne a szállítással kapcsolatban, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.

Nem kell aggódnod, ha a kézbetsítés időpontjában épp nem tartózkodsz a rendelés során megadott címen. Csomagodat a sikertelen kézbesítést követően még kétszer megkísérlik kiszállítani. A kézbesítés napján sms-ben és e-mailben is értesíteni fog a GLS, a kiszállítás időpontjáról és elküldik a futár telefonszámát is, hogy tudj időpontot egyeztetni vele.

Igen, utánvétes csomagok esetében van lehetőséged a futárnál bankkártyával fizetni, sőt a postán és postapontokon is.

Sajnos egyelőre még nem szállítunk külföldre. Igyekszünk minden igénynek megfelelni és rugalmasan kezelni a csomagküldéseket, ezért külföldi csomagigényeiddel kapcsolatban nyugodtan keressd fel ügyfélszolgálatunkat.

Amennyiben bizonytalan vagy a méretválasztásban érdemes felkeresned a mérettáblázatainkat.
Ha a táblázatok áttekintése után még mindig nem tudod melyik méret lenne számodra az ideális, akkor fordulj nyugodtan online vagy telefonos ügyfélszolgálatunkhoz, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésédere.

A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) részletezi. Ennek értelmében a kellékszavatossági igényeid benyújtására 2 év áll rendelkezésedre, ez a két év két részre tagolódik:

  • A vásárlás napjától számított 6 hónapon belül ha bármilyen hibát vagy rendellenességet észlelsz, nyugdotan keresd fel ügyfélszolgálatunkat. A hibás/kifogásolt terméket kérjük ne használd tovább, késedelem nélkül jelezzd felénk, nem szeretnénk ha megsérülnél.
    Fontos tudnod, hogy a törvény szerint az eladást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladásakor már benne volt, kivéve ha a vélelelm a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen.
    Cégünk minden esetben igyekszik a lehető legrugalmasabban kezelni a garanciális reklamációkat, ezért érdemes jelezni a felmerülő problémákat.
  • Amennyiben kifutottál az első 6 hónapból, továbbra is fordulj hozzánk bizalommal, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre és a tőlünk megszokott rugalmassággal igyekszünk megoldást találni problémádra.
    A vásárlástól számított 6 hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a vásárló saját költségén bizonyíthatja, szakvélemény által, hogy a meghibásodás oka már eladáskor benne volt a termékben. Amennyiben a szakvélemény alátámasztja a reklamációdat és ezt cégünk elfogadja, úgy nem csak a vételárat, de a bevizsgálás költségét is megtérítjük.

Sajnos többször találkoztunk már olyan garanciális igénnyel amit nem állt módunkban teljesíteni.
Néhány ilyen eset:

  • Sarokcsiszolóval, ásóval vagy egyéb tárgyal/eszközzel felhasított, megrongálódott felső résszel rendelkező cipőt nem tudunk cserélni
  • Sérült, lyukas felső résszel rendelkező vízhatlan cipő beázása
  • Gyögyvászon és vászon felső résszel rendelekező lábbeli felső része elszakadt, miután ráöntötték a betont és az megkötött rajta
  • Talpátszúrás védelem nélküli lábbeli talpa kilyukadt, mert éles tárgyra/szerszámra lépett.
  • A cipő talpából hiányzik/kiszakadt egy darab, miután egy éles tárgy/szerszám kettévágta a lábbeli talpát

Összeségében kijelenethető, hogy a külső behatás (legyen az tárgy, szerszám, vagy bármely munkaanyag) által okozott kárt, nem tudjuk garanciális ügyintézés keretein belül megtéríteni.

A lábbelik és ruházatok méretei gyártónként, sőt típusonként is igen nagy szórást mutatnak, így elő szokott fordulni, hogy a megrendelt méret nem lesz megfelelő. Ilyen esetekben két lehetőséged van, elálsz a vásárlástól és mi visszautaljuk a vételárat vagy igénybeveszed a méretcsere programunkat. Amennyiben elégedett vagy a kézhez kapott termékkel javasoljuk, hogy utóbbit válaszd.

Mindkét esetben szükség van írásos visszajelzésre, amelyben felünteted a rendelésszámod és a terméket amivel kapcsolatban szeretnél méretcserét vagy vásárlástól való elállást kérni.

További információk a méretcseréről

További információk a vásárlástól való elállásról

Természetesen igen! Sokan úgy gondolják, hogy a munkavédelmi cipőkkel, bakancsokkal nem kell törődni, nem kell őket ápolni, mert "hát úgy is bírja". Igen, valóban nagyobb igénybevételre tervezik őket, mint az utcai lábbeliket, de ez nem jelenti azt, hogy örök életűek, sőt. Amennyiben fontos számodra, hogy egészséges viseletet és hosszú élettartamot produkáljon a lábbelid igen is nagyon fontos, hogy gondozd és megfelelően karbantartsd.

Mindig azt szoktuk javasolni, hogy először tájékozódj a munkáltatódnál, hogy milyen elvárásoknak kell megfelelnie a lábbelidnek, mik a minimum köveletmények. Ha már megvan, hogy mire van szükség, de esetleg a pontos védelmi szint besorolását nem tudod vagy szeretnél tájékozódni, akkor érdemes megtekintened a védelmi szintek táblázatunkat, ami alapján ki tudod választani az ideális minősítési szintet.

Természetesen ha kérdésed van vagy nem vagy biztos a választásban, nyugodtan fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, akár telefonon, akár üzenetben.

Néhány általános példa

  • Építőipari kül- és beltéri munkavégzés - S3
  • Építőipari beltéri munkavégzés, épületasztalos - S1P
  • Raktár, általános üzemi terület, futár, bútorasztalos - S1

Amennyiben szeretnél elállni vásárlásodtól, kérjük minden esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatos kollégáinkkal. Abban az esetben ha csak méretproblémád van, nem szükséges elállni a vásárlástól, ilyen esetekben érdemes méretcserét kérned, amiről itt bővebben olvashatsz.
Az első, a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az elállási nyilatkozatot és webshopunkban is találsz felületet visszaküldéshez, de nyomatékosan kérünk, hogy először vedd fel velünk a kapcsolatot. Sokszor jobb és kényelmesebb alternatívát vagy megoldást tudunk találni a felmerülő problémákra.

Méretcsere esetén, a méretcsere egyszeri 1600 Ft-os díját kell csak megfizetned, ami tartalmazza az új méret feladását és a hibás méret elszállításást. A méretcserével kapcsolatos további információkat itt találod.

Amennyiben elállsz a vásárlástól a visszaküldés költsége téged terhel. Természetesen a teljes vételárat és az eredeti szállítási költséget is visszautaljuk neked. Ebben az esetben ki kell töltened az elállási nyilatkozatot, meg kell adnod a számlaszámod, amire vissza tudjuk utalni a pénzt. A visszaküldéssel kapcsolatos további információkat itt találod.

Méretprobléma esetén semmiképpen ne fáradj a csomag visszaküldésével. Írj nekünk egy üzentet vagy hívd fel ügyfélszolgálatunkat, ahol tájékoztatást kapsz majd a méretcsere részleteiről.

Vásárlástól való elállás esetén, először vedd fel a kapcsolatot ügyintézőnkkel, aki segít abban, hogy hogyan tudsz megfelelően elállni vásárlásodtól. Ebben az estben a csomagokat szegedi szaküzletünk címére: 6726 Szeged, Csongrádi sgt. 31. küldd.